Tankar

- Min hjärna är halvt död
- Jag börjar tröttna sjukt mycket på politik
- Om några minuter kommer två kompisar hit (muffins och melodifestivalen står på schemat då <3)
- Jag är både nervös och glad för resan till Rom som jag och två kompisar bokat (mest nervös, men det är nog för att jag inte fattat att vi faktiskt ska åka än) 
- Jag har nu ritat 4/5 bilder till mitt projektarbete. Ligger ganska bra till ändå
- Det är sjukt störande att ligga efter i en serie. Tror ni man kan kolla runt på Tumblr och olika videos på youtube då utan att råka spoila någonting? NÄE. 
- Hoppas melodifestivalen är bättre ikväll än det har varit de senaste gångerna. Annars får jag nog tröstkolla på något annat år av festivalen
- Jag ville ut och åka inlines idag. Solen sken, snön var borta och det kändes som typiskt vårväder. Men gick jag ut? NÄE. Varför? För mycket att göra, plus att jag inte hade någon att åka med. Ville inte åka själv.
- Jag vill utomlands. Nu. Eller så vill jag ha riktigt fint vår-väder. Svenska vädret, det är bara att bestämma dig!
 
Lite bilder från när vi var utomlands förra året. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kan någon snälla ge mig sommar? Eller vår? Den som gör de får en kaka, lovar. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Myhrans

åh vilka fina bilder!

Svar: Tack så mkt! :)
adreamisawishyourheartmakes.blogg.se

2014-02-15 @ 23:44:42
URL: http://myhrans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: