Spoilers

Inte okej säger jag bara. Inte okej. Jag har lyckats spoila två ENORMA saker om Mockingjay (sista boken i Hunger Games trilogin). Och nu är jag sur på mig själv. Och Tumblr. Såna saker vill man inte veta innan man läser det! Dock borde jag ju ha lärt mig hittills, jag vet ju att Tumblr är en major Spoiler sida. De borde nästan ha en sida som heter Tumblr.com och en sida som heter Tumblr.com/Spoilers. 
 
Spoilerna vill jag inte dela med mig av, då jag säkert kommer spoila det för någon annan som inte har läst boken än (jag vet, jag är snäääll). Men som sagt, det är två enorma saker som händer. Sitter dock fortfarande och förnekar att det någonsin kommer hända, att det bara är någon som hittat på det för att lura andra, haha. 
 
Men ja, spoilers i allmänhet är inte trevligt. Kommer ju såklart fortfarande läsa klart boken, och kollar klart på serier/filmer jag spoilar för mig själv, men det är ju inte samma sak. 
 
 
Har ni läst böckerna i Hunger Games serien btw?? Vad tyckte ni isf?? No spoilers! ;ppPppPpppp
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: