Slut

Både jag, och praktiken då. Jag känner mig helt slut, trött och påväg att bli småsjuk. Och nu är även praktiken på Melodifestivalen 2014 slut. Åh vad grymt det har varit. Helt sjukt att jag faktiskt fick chansen att uppleva det, har fortfarande inte fattat det. Var där på praktik i fyra dagar, men har snarare känts som fyra veckor. Har gått både upp och ner, men allt som allt har det varit grymt. Var så sjukt coolt att se allt live, och kan glatt säga nu att jag sett både Eurovision och Melodifestivalen live :)) 
 
Så fick vi ju följa med på efterfesten igår också. Hade det himla bra, och var så häftigt att träffa alla artister öga mot öga! Visst hade man setts under repetitioner och så, men man vill ju inte precis störa mitt i en repetition och så. Så igår var det verkligen ett perfekt tillfälle att träffa de ordentligt, prata med de och ta kort med de! Blev bland annat en selfie med Helena Paparizou, Christer Björkman och Nour El-Refai hehe. 
 
Praktiken var lätt bland det häftigaste jag någonsin har gjort, och helt ärligt kommer det kännas konstigt att gå tillbaka till skolan nu, just eftersom det känns som om man var där så länge. Samtidigt har jag ju saknat alla vänner och hela vardagen i skolan, så det ska också bli skönt att komma tillbaka. 
 
Har dock inga bilder att lägga upp, då alla ligger i mobilen och jag är för lat för att flytta över de haha. Men någon dag snart så! 
 
Nog om praktiken för stunden dock, nu är det dags att ladda upp för finalen!! PEPP!! (Trots att Outtrigger inte gick vidare...). Vilka/Vem hejar ni på? Vem/vilka tror ni kommer vinna? Personligen hoppas, och till viss del tror, jag på Ace Wilder. Bra låt, bra framträdande och bra scenspråk! Skulle jag dock få välja heelt fritt, utifrån alla som var med i år, skulle jag velat se Ace och Outtrigger slåss om finalplatsen. Men jag är ändå väldigt glad att Helena och Linus gick vidare, Grattis till de igen!! :)) 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Amanda Lundkvist

häftigt att praktisera där! :D va går du i för skola? :)

sv: åh tack så mycket fina du! Hårfärgen är inte mitt egna men mitt hår är mitt eget ;)

Svar: Oh ja :D Går på De La Gardie gymnasiet, Lidköping :)
Haha okej ;) Vad använder du för hårfärg? :)
adreamisawishyourheartmakes.blogg.se

2014-03-02 @ 18:35:31
URL: http://mandacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: