Balklänning

Herrejösses, vad svårt det är att bestämma sig för balklänning. När jag först började leta trodde jag att jag hade hittat en klänning som jag skulle vara super duper nöjd med och köpa. Så fel man kan ha, hahah.... Tror jag sparat ner mellan 10-15 länkar med klänningar jag skulle kunna tänka mig. Och kan verkligen inte välja! :(( Haha snacka om i-landsproblem på hög nivå. 
 
Iaf, med tanke på att jag inte kan bestämma mig kan ju ni få säga vilken ni tycker är snyggast iaf. Det här är ju verkligen inte alla klänningar jag kollat på, mer de jag känner att jag skulle vilja ha just nu. 
 
 
 
Den sista vill inte vara kompis med mig, så jag länkar den ist, hääääär: http://www.dinobridals.com/discount-store-sweet-halter-sleeveless-applique-floor-length-prom-dress-evening-dress-p-613849.html
 
Alla klänningar på bilderna kommer från Jjshouse.com som ni ser. Just de färgerna är jag dock inte säker på att jag vill ha, lutar mer åt marin/mörkblått eller mörkgrönt. Ev. rött också, om jag ex. skulle ha klänning nummer 2. 
Så vad tycker ni? Vilken av dessa skulle ni ha valt?? 
 


Kommentarer
Postat av: vendela

Jag har jättesvårt att hitta en jag gillar! alltid något som jag inte gillar.. så svårt!

Gillade den röda väldigt mycket dock! Riktigt fin

Svar: Visst är det! Finns alltid en liten detalj som är fel, synd att man oftast inte kan plocka bort den lilla grejen bara...
Kul att du tycker det, gillar den också starkt! Står mellan den, den svarta och den som jag länkade just nu, har äntligen lyckats välja bort två iaf ;)
adreamisawishyourheartmakes.blogg.se

2014-02-26 @ 20:45:21
URL: http://vendelafalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: